dinsdag 11 september 2012

Nr. 363-11 september 2012

Vakantiefoto van Pascalle.
Gemaakt in Barcelona.
Terugkerend thema ook hier, geliefden die samen een slotje ophangen als bezegeling van hun liefde.

Pascalle heeft al vaker foto's voor me gemaakt. Ze doet namelijk ook een 365 project. Ze heeft elke week een ander thema met fotografie.

En soms dus ook iets met een sleutel of een slot.
Maar soms ook gewoon een foto voor mij.
Heel aardig!

Ook dit is weer een erg mooie foto! Het blijft me verbazen dat mensen bijvoorbeeld op hun vakantie de moeite nemen om bij een sleutel of een slot aan mij te denken en vervolgens ook nog een foto te nemen of zoals gister een kaart te kopen.

Met het einde in zicht kon ik het vandaag niet laten dat maar weer eens te melden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten